22 Ağustos 2013 Perşembe

Oyuncak yorumu- Hotwheels Çılgın Sharky Sahilde

Tuğra çok fazla kendi kendine oyun oynayan bir çocuk değil. Eğer onunla yeterince vakit geçirip gazını aldıysam, evde de sarabileceği başka kimse yoksa kırk yılın başında bir kendi kendine oynar. Dolayısıyla Tuğra ile hemen hemen evde olduğumuz hergün 1 saat kadar oyun oynuyorum. Bundan dolayı, aslında Tuğra'ya oyuncak alırken kendime de almış oluyorum :)
 
Tuğra'ya sorarsanız o en çok kılıçlı, savaşmalı oyunları seviyor. Erkek çocuğu en neticesinde. arada evin içinde kılıçlar elimizde kah uzaylıları kah dizanorları kovaladığımız olmuyor değil. Ama ben zaten işte eve pert vaziyette gelip bir de 4 yaşındaki çocuğun enerjisine yetişemiyorum. Dolayısıyla ben en çok oturmalı oynanan, legoydu, kutu oyunuydu, oyun setiydi gibi şeyleri seviyorum.
 
Bir diğer önemli kriterim ise, çocuğun başta bayılıp, sonra iki oynadıktan sonra kenara attığı değil de, dönüp dönüp oynadığı oyuncaklar olması. İşte bu yüzdendir ki Tuğra'yı oyuncakçıya götürüp, "hadi bakalım seç biri alıcam" yapmıyorum. Zira kendisi o anda en albenili olan ama bir süre sonra kenara atacağından emin olduğum şeyleri seçiyor. E bir de maymun iştahı var. Birden fazla oyuncak beğenip, aralarında kararsızlık yaşayıp, çocuğu sevindireceğim derken krize yol açmak da var. Çoğu zaman oyuncakçıya "Bak birşey almayacağız sadece bakacağız" diyerek girip kamuoyu yoklaması ve pazar araştırması yapıyoruz. Sonra benim aklıma yatan oyuncağı ben Tuğrasız alıp sürpriiz diyerek getiriyorum. Bunu da çoğu zaman toplantılara gittiğimiz zaman sus payı olarak yapıyoruz.
 
İşte Toyzzshop'un internet sitesi tam olarak benim bu ihtiyacıma cevap vermekte. Bundan sonra benim gibi annelere yardımcı olmak için evde Tuğra ile oynamaktan keyif aldığım, Tuğra kafamı gözümü yarmadan oynayabildiğim oyuncakları tavsiye niteliğinde burada yorumlayacağım.
 
Öncelikle Toyzzshop'un internet sitesinin kullanım olarak ve sipariş takibi olarak epeyce kolay olduğunu belirtmek isterim. Ben bu ay Tuğra'nın doğum günü vesilesiyle 4 yaş ve üstüne uygun olan Hotwheels'ın Çılgın Sharky Sahilde adlı oyun setini aldım. Daha önce aynı oyun setinin Çılgın Dinazor T-rex versiyonunu almış, severek oynamıştık. Bu oyuncağın en güzel yanı, hem ses çıkarıyor olması hem de arabayı farklı seçeneklerle kaydırabilir olmak. Dolayısıyla çocuğun sıkılma ihtimali bir hayli düşüyor. Diğer yandan oyuncağın katlanabilir olması da gidilen yere taşınma imkanı sunuyor. Tek kötü yanının, oyuncağı katlanabilir kılmak için kaydırakların portatif yapılmış olması ve zaman zaman çıkabilmesi. Ama 4 yaşındaki çocuğunuz kaydırakları geri takmada problem yaşamayacaktır.




 


















Aşağıda, Çılgın Sharky'i kolayca sipariş edebilmeniz için linkler bulunmakta. Tabii bunun için önce Toyzzshop'un internet sitesine (http://www.toyzzshop.com/) üye olmanız gerekiyor.
 
 
Erkek oyun setleri kategorisinden de bu ve bunun gibi diğer oyun setlerine ulaşabilirsiniz:
 
 
 
 
  1.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder