22 Ekim 2010 Cuma

Acıyan göğüs uçları için çare: kara lahana yaprağı

Tuğra doğduğunda onu hemen emzirmeye başladım. Ancak yoğun emzirme maratonu ne yazık ki özellikle bir göğsümde yara oluşturdu. Göğüs uçları için özel kremler denedim, ama ne fayda. Sonunda ister koca karı metodu dersiniz, ister bitkisel çözüm kara lahana yaprağına başvurdum. Sonuç inanılmazdı. Yara birkaç uygulamanın sonunda geçti ve bir daha da oluşmadı. Yapmanız gereken ise şu: kara lahana yaprağını ocakta yumuşayana ve rengi koyulaşana kadar ısıtmak.Sonra soğumadan göğsünüze uygulamak. Biraz sıcak olup, canınızı acıtabilir. Ama sonuç katlanmaya değer diye düşünüyorum. Zira bebeğinizi emzirirken acı çekmek çok daha kötü olsa gerek. Bir de sonrasında lahananın kötü kokusunu gidermek için göğsünüzü silmenizi tavsiye ediyorum. Bebeğinizin o kötü kokuyu alıp,emmekten vazgeçmesini istemezsiniz eminim. Test edildi, onaylandı,herkese tavsiye ederim.

7 yorum:

  1. Nasil kullandiginiz hakkinda bnada yardim edrmisiniz lutfen hyatim kabusa donuyo dayanamaz oldum.yarildi goguslerim luften ..

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Nasil kullandiginiz hakkinda bnada yardim edrmisiniz lutfen hyatim kabusa donuyo dayanamaz oldum.yarildi goguslerim luften ..

    YanıtlaSil
  4. Berrak Hanım,
    Aslında aynen yazıdaki gibi uyguladım. Lansinoh un lanolin li kremleri de işe yarıyor. Emzirmeden önce ve sonra sürmeniz gerekiyor. Emzirmeden önce kendi sütünüz ile ıslatmak da bir yöntem. O da tedavi edici oluyor. Çok geçmiş olsun, neticede geçiyor merak etmeyin.

    YanıtlaSil
  5. Göğüs ucu yaraları doğal yöntemleri denediniz mi ?

    YanıtlaSil
  6. Kara lahana değilde normal lahanayı da deneyebilirsiniz

    YanıtlaSil
  7. Lahanayı haslayacaz mi uoksa çığ mi koycaz

    YanıtlaSil