3 Mayıs 2015 Pazar

Oyuncak yorumu: Lego Creative Forest Animals ve Lego Duplo Creative Animals

Çocuklarla oynamayı en çok sevdiğim oyuncaklardan biri Lego kesinlikle. Özellikle 6 yaşına gelmek üzere olan enerjisine yetişmek mümkün olmadığından evdeki futbol, savaşçılık dövüşçülük aktiviteleri nefesimi kesiyor. 15 aylık Nehir ise neredeyse 1 yaşından beri lego oynamayı çok seviyor. Kendine kendine transa geçip 5-10 dakikalığına da olsa kule yapabiliyor.

Bu yüzden 23 Nisan hediyesi olarak çocuklara Lego aldım. yoğun çalışma tempom nedeniyle neredeyse herşeyi internetten sipariş verdiğim gibi, Lego'yu da Toyzshop'un internet sitesinden sipariş verdim. Acaba bunu mu alsam diyip kararsız kaldıklarımı da 'aklımda kalanlar' listesine ekledim. Benim için inanılmaz zaman kazandırıcı olduğunu söyleyebilirim.

Tuğra hala daha büyük parçalı olan ve 1,5 yaş ile 5 yaş aralığı için önerilen duplolarla oynuyor aslında. Duplonun bence güzelliği Tuğra'nın kendi kendine birşeyler üretebilmesine imkan vermesi. Ama 'Ben abi oldum dupo istemem' dedi. Ben de ona değişiklik olsun diye Lego Creative aldım. Duplo haricindeki legoların handikapı belirli bir yaşa gelene kadar kendi kendilerine yapamamaları. Ama biz beraber yaparken gayet keyif alıyoruz. Sonra da yaptığı oyuncakla oynayabiliyor. Bu sefer ki normal legodan bir hayli farklı parçaları olan bir modeldi. 7 yaş üstü yazsa da biz 30 yaş üstü insanları bile zorladı. İçinden çıkan parçalarla maymun, muz ve tukan kuşu, ya da ayı ya da sincap mı tilki mi olduğunu anlayamadığım bir hayvan yapılabiliyor. İşin güzelliği parçalar oynak olduğu için maymunun ağzını açıp kapatabiliyorsunuz mesela. Tuğra tukan kuşunu elinden bırakmıyor. Sonuç olarak Tuğra çok sevdi ve bence uzun soluklu bir oyuncağımız oldu.


Nehire gelince. Biz de koca bir kutu dolusu lego duplo bulunduğundan, bu sefer parçaları ile hayvan yapılabilen bir model aldım. Her hayvanın rengi farklı, renkleri ayırt etmesi ve birleştirmesine yardımcı oluyor. Henüz tek başına yapamasa da yaptığımız oyuncaklar çok hoşuna gidiyor. Tuğra da yaratıcılığını konuşturup farklı hayvanlar yapabiliyor. Evde mevcut bit duplo stoğu olanlar için değişik parçaları nedeniyle kesinlikle tavsiye ederim.

Biz seçimimizden çok memnun kaldık. 

linklerinden kolaylıkla sipariş verebilirsiniz. Yada toyzzsop'un bir hayli geniş lego seçeneklerinden başka bir ürün deneyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder