23 Aralık 2013 Pazartesi

Oyuncak Yorumu: Ninja Kaplumbağalar'ın Motosikleti

 
Çocukluğumda İstanbul'da yaşayan ve İstanbul'a her gidişimizde 7/24 oyun oynadığım erkek kuzenlerimin favorisiydi Ninja Kaplumbağalar. Hem figürleri hem arabaları vardı. Bir de çizgi filmini seyretmeyi çok severlerdi, ben de onlarla seyrederdim. Seneler geçmesine rağmen Ninja kaplumbağalar hala çocukların favorisi. Ve tabii ki Tuğra'nın da.
 
Şu an neredeyse Splinter ve Shredder dahil hemen hemen bütün figürlerini aldık. Tuğra uzun zamandır Ninjaları bindireceği bir araba istiyordu. Toyzzshop'un internet sitesinde Rafaelo'nun motosikletini görünce dayanamadım. Yılbaşı konsepti nedeniyle koca bir hediye paketinde geldi oyuncağın kutusu.

 Motosikletin yanında kaskı ve eldivenleri olan bir adet de Rafaelo çıkıyor kutunun içinden. Ama tüm Ninjaların oturabilmesi için de uyumlu. Motosikletin üstü kapanınca kaplumbağa şeklini alıyor. Doğrusunu söylemek gerekirse kapakları biraz lıngırdak. Tam kapanmamak üzere dizayn edilmiş. Kolay açılabilir cinsten. Başta bizimki biraz gıcık oldu ama sonra alıştı. E hem zaten ani tehlikelere karşı kapakların çabuk açılması Rafaelo için daha iyi. En azından ben Tuğra'yı böyle kandırdım :)

Ninja Kaplumbağaların bu motosikletini
www.toyzzshop.com.tr den sipariş etmek için:

Karakterler bölümünden Ninja Kaplumbağaları seçebilirsiniz.

http://toyzzshop.com/oyuncak-karakter-figur-oyuncaklari/playmates-ninja-turtles-arac-ve-figur-seti-/e78239f3963a05f0bee81f32a2b04f32/

Tuğra'nın durup durup oynayacağı bir oyuncağa benziyor. Biz tavsiye ederiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder