3 Ocak 2015 Cumartesi

Oyuncak yorumu: Playskool Patates Kafa ve Fisherprice Masalcı Tırtıl

1 yaşına gelmek üzere olan Nehir abisi ne yaparsa onu yapmak istiyor. Kuyruk gibi peşinden ayrılmıyor. İşte bu nedenle oyuncak seçerken artık birinci önceliğim güvenilirliği ve eğiticiliği ise ikinci önceliğimse her iki çocuğumun birden oynayabileceği bir oyuncak olması. Şimdi olmasa da en azından belki bir süre sonra daha çok beraber oyun oynayabilecekler. 

Çocukların yılbaşı hediyesini bu anlayışla Toyzzshop'ın internet sitesinden seçtim. Nehir için  Fisherprice'ın Masalcı Tırtıl'ına karar verdim. Kapı gıcırtısına oynayan civelek kızım kitabın sayfalarını çevirdikçe çalan şarkılarla coştu. Fisherprice'ın diğer müzikli oyuncaklarının tersine bu oyuncakta anam babam Türk usulü şarkılar var. 'Ali Baba'nın Ciftliği', 'Arı vız vız', 'Kırmızı Balık' 'Benim Annem Güzel Annem' bunlardan bazıları. Diğerlerindeki gibi 'Hey hey kedi keman ve inek atladılar ayın üzerindeeeen, olaya köpekçik çok güldü ve kaşıkla tüm mamayı yediiii' gibi şarkılar yok yani :)

Ama yine de fark ettim ki Nehirin ilgisini bu tür oyuncaklar sadece kısa bir süreliğine çekebiliyor. Bizimki daha çok tak çıkar oyuncakları seviyor.

İşte bu nedenle Tuğra'ya aldığım oyuncakla biraz daha büyüyünce daha çok ilgileneceğini fark ettim. Yanlışlıkla Bay Patates Kafa yerine sipariş verdiğim Bayan Patates Kafa'yı da 'nasılsa Nehir de oynar' diyerek değiştirmekten vazgeçtim. 4-5 günlük tecrübe sonucum sonucu Patates Kafa oyuncağını 2 yaş üstü kız erkek çocuğu olan herkese tavsiye ederim. Küçük çocuklarda göz, kulak, burun gibi duyu organlarını parmağını gözüne sokmadan öğretebilmek için güzel bir yol. Daha büyük çocuklarda ise farklı kombinasyonlar yaparak yaratıcılığın geliştirilmesini sağlıyor.
Herkese mutlu ve sağlıklı bir 2015 yılı dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder