23 Şubat 2011 Çarşamba

Tugra'dan inciler

Tugracim sirinlikten patlamak uzere...Iste Tugra'dan son inciler...

- Annesinin ve babasinin neye guldugunu kesfetmis durumda. Babasina gozleri kayboluncaya kadar gulerek bakiyor. Annesine ise kotu bakisini atiyor. Kotu bakisin arkasindan bir gulumsemenin gelecegini bildigi icin ise, bir yandan kotu bakiyor, bir yandan guluyor...

- Ne kadar acikirsa aciksin, elimde mama ile mama sandalyesine geldigimde, kosedeki koltuga kadar heyecanli heyecanli kosuyor, akli sira benden kaciyor, sonra bana bir bakis atiyor. 'geliyorum yakaliyacagim seni' dedigimde de bana dogru kosmaya basliyor ve kucagima atliyor.

- Kaka yapacagi zaman, yaninda kimseyi istemiyor. Bir dakika once fildir fildir ortalikta kosturan cocuk, bir anda duruluyor. Yanina gidildiginde 'git git' diyor. Canim benim, ihtiyacini gidermeye calisirkenki o haline bir aciyorum ki. Yavru kusum kafa derisine kadar kipkirmizi oluyor. Sonra 'bitti' diyor.

- 'Tugra aciktin mi? Mama yiyelim mi?
  'I-ih. Olmaz'.
 ' Tugra uykun geldi mi?Uyuyalim mi?
 ' I-ih. Olmaz'.
Beyefendi benden ogrendiklerini bana satmaya basladi bile...

-Artik agzimizdan cikanlari secmemiz gerekiyor. Zira beyefendi sunger gibi herseyi ogreniveriyor. Bu aralar facebookta dolasan bir video var, teyzenin biri kocasina 'okuz' diyor. Onun taklidini yaptim. Bizimki 'okuz' demez mi...

-'Tugra kac tane kitabin var?'
'Uc-bes-uc-bes'

-Ayrica kendisi sadece ama sadece kizlari seviyor. Bir kiz gordu mu gidip yanagindan 'fistik' diyerek makas almasi an meselesi...Beni sapur supur opuyor. Hele onu uyutmak uzere uzerimdeki kazagi cikardigimi gorunce kikirdamaya basliyor, kucagimda beni opucuklere boguyor.Babasinin sakalli yuzune ise uzaktan kumandali bir opucuk konduruyor. Hayatim puruzsuz bebek cildi istiyor ne yapsin...

Tugra'nin -dis sikintisi olmadigi surece- butun gunu sirinlik yapmakla geciyor. Ben de onu yiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder