7 Temmuz 2011 Perşembe

Cocukla seyahat- NYC ve Boston

Tugra'nin anneannesinin ve dedesinin gelmesiyle evimizin senlendiginden bahsetmistim. Hemen arkasindan dayisi, Oya yengesi ve kendisiyle yasit kuzeni Ece'nin gelmesiyle nesemiz daha da bir katmerlendi ve iki haftalik seyahat seruvenimiz basladi.


 Iki hafta boyunca yollarda Tugra'ya ve Ece'ye ne yedirecegiz diye sikintilanmaya aylar once baslamis, binbir turlu hazir mama, mikrodalgada yapilabilen pilavlar makarnalar denemis ve basarisiz olmustum. Yanima iki cesit corba, ev yapimi kurabiyeler, kavanozda hazir tatli patates, binbir cesit meyveler, krakerler aldim. Mikrodalga firin bulamazsak diye annem de Turkiye'den Turk kahvesi yapma makinasini getirdi. Corbalar gayet guzel isiniyor icinde herkese tavsiye ederim.

Ilk duragimiz NYC idi. Otelimize yerlestik. Abimler o gun gelecegi icin o gunu otelde gecirdik. Tugra yemeklerini guzelce yedi. Gel gor ki deli danalar gibi Manhattan sokaklarinda gezmeye baslayinca Tugra'nin da duzeni bozuldu. Yedir yedirebilirsen.. Ilk baslarda bende film koptu. Sonra baktim film kopunca birsey olmuyor, careler aramaya basladim.

Otelimiz Jersey City'de idi. Meger orda Paterson'da Turk mahallesi varmis. Turk marketlerinin caminda 'Bildircin yumurtasi bulunur' yazan bir yerden bahsediyorum :) Oradaki bir restorandan kofte ile pilav paket yaptirdik. Acikinca Tugra'nin eline kofteyi veriyorduk, hem kendi istegiyle yiyordu hem de elimde kasik dolanmak zorunda kalmiyordum. Pilav zaten joker gidamiz. Gerek eliyle avuclayarak, gerek arabada acikinca kasikla yedi kuzucuk.

3 gun sonra Boston'a gectik. Boston'in disinda Lexington'da Element diye bir otelde kaldik. O otelde kalamk suretiyle her dakika Boston'a gidebilirim. Zira odamizda bildiginiz mutfak vardi. Koca bir buzdolabi, ocak, mikrodalga firin, bulasik makinasi. Her turlu mutfak gereci, tencere, tava, tabak. kasik. Kucuk bir studio daire adeta. Firsat bu firsat mercimek corbasi yaptim tazecik, guzelce yedi de benim de keyfim yerine geldi.

Cocukla seyahat zor. Kendi yedigin ictigin gezdiginden geciyorsun, cocugum yedi mi, uyudu mu, keyfi yerinde mi onemli olan o. Annem zaten demisti, cocuk sahibi olmak demek "Ben hayatimdan vazgectim artik cocugum icin yasayacagim" diye bir senede imza atmak demek. Hakikaten hakliymis.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder