9 Mayıs 2011 Pazartesi

Arkadas canlisi Tugra

Tugra henuz 20 aylik, aslinda 10 gun sonra 21 aylik olucak. Henuz iki yas sendromuna girmedi. Herseye 'benim' diyerek atlamiyor. Kiskanclik huyu hic yok, yani simdilik. Buyuk konusmamak lazim yine de. Yolda gordugu cocuklarin pesinden 'arkadas, arkadas' diye kosuyor. Gecen gun Ithaca'nin meshur bir dondurmacisi var, Purity Ice Cream diye. Sundae'nin mucidiymis. Neyse oraya gittik. Bir kosede cocuklar icin oyuncaklar koymuslar. Bizimki artik ogrendi, dondurmacidan iceri girince, dogru oyuncak kosesine kosuyor. Orada oynarken, 4-5 yaslarinda belki daha da buyuk bir cocuk yanina geldi. Bizimki yine sevecen sevecen 'abi abi' dedi, elindeki oyuncagi cocuga uzatti. Cocuk hic orali olmadi. Bizimki en sirin gulumsemesini takinip bir daha uzatti. Cocuk yine orali olmadi. Bizimki de vazgecti. Ben ne yapacagimi sasirdim. 'Aferin oglum sana' dedim sadece. Ama cok sevimliydi.

Kendinden 7 ay kadar buyuk bir kankasi var burda. Adi Elif. Sabahlari cocuk parkinda bulusturuyoruz onlari. Onu gordugu zaman, elimi birakip kosmaya basliyor. Sonra gidip sariliyor, 'eif eif' diye. Yala yut yahu...Hatta milliyetcilik bile yapiyor bazen. Sagolsun Ithaca'da uluslararasi ogrencilerin cogunu Cinli mi dersin, Koreli mi, Japon mu (ben cogu zaman ayirt edemiyorum) cekik gozluler olustuyor. Haliyle Tugra'nin oyun grubu da cancincon cocuklardan olusuyor. Tugra oyun grubunun oldugu odaya giriyor, soyle bir bakiyor. Elif'i gordu mu tamam diger cocuklarla ilgilenmiyor. Halbuki digerlerini daha uzun suredir taniyor. Ne yapsin cocuk, dillerini bile anlamiyor, hos cogu konusmuyor da.

Ha bir de bizimki kizlari seviyor. Yas fark etmez. Kiz cocuk da olur, erken cocuklarin annesi de olur. Moris diye de bir arkadasi var, sen git onla degil annesiyle oyna. Hele restoranda falan guzel sarisin bir kiz gorduyse, Allaaah kim tutar Tugra'yi. Ne yapip ediyor, kendine baktiriyor. Bir de cilveli cilveli gulmesin mi. Cok capkin sizin bu cocuk diye dalga geciyorlar bizimle.

Gecen gun babasiyla yururlerken, laf bile atmislar ogluma. Yine cilve yapmis kizin birine, kiz da 'ay cok tatlisin, keske 20 yas daha yasli olsaydin demis'.

Canim oglum benim, masallah ona..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder