31 Mayıs 2011 Salı

Ikinci cocuk???

Ben cocuklari cok seviyorum. Bazisi sadece kendi cocugunu sever, tamam ben de Tugra'yi bir baska seviyorum orasi tartisilmaz ama genel olarak cocuklari cok seviyorum. Bebek de degil daha cok cocuklari seviyorum. Kucucuk halleriyle koca adam gibi gezmelerini, dunyayi kesfetmeye calismalarini, boylarindan buyuk laflar etmelerini, oyun oynarkenki sevinclerini cok seviyorum. Bence benden tam bir anaokulu ogretmeni olurmus.

Demem o ki aslinda benim yapimda bir insanin bir suru cocuk istemesi lazim. Hadi bir suru cocuk neyse de en azindan iki cocuk istemesi lazim. Ama bende ikinci cocuk tam bir soru isareti. Bazen birinciyi kendimiz icin yaptiysak ikinciyi Tugra icin yapmamiz lazim diyoruz. Kardes cok guzel birsey sonucta. Bazen Tugra'nin kardesiyle oynadigi gozumun onune geliyor. Sanki cok iyi bir abi olur gibime geliyor. Kucuk bebek gordugu zaman sefkatli bir ses tonuyla "bibek bibek" diyip duruyor. Tabii kendi kardesi olunca kiskanclik agir basar mi bilemiyorum.  Bazen Tugra'ya bakiyorum, "bunun gibi bir tane daha dogursam ne guzel olur" diyorum.

Gel gor ki, isin bir de obur boyutu var. Halihazirda bir cocukla cok zorlaniyorum, hicbir seye yetisemiyorum, iki cocukla halim nice olur. Hele ki Amerika'da..Temizlige gelen yok, anneanne babaanne jokerleri yok. Tamam sevgisi cok guzel de, ben de bir insanim benim de gezmem tozmam lazim azicik dimi? Zaten Serdarla cabucak evlendik, cabucak cocuk sahibi olduk. Diger taraftan Tugra ile gecirdigim gibi kaliteli zaman ikinci ile geciremezsem diye korkuyorum. Cunku onun bebeklik doneminde ben ise baslamis olucam. Onun ne gunahi var, o da annesi ona gunde 4-5 kitap okusun, ona sarkilar soylesin istemez mi? Calisan bir anne bunu ne kadar yapabilir. Herkes kismetini yer tabii ki ama iste bunlar benim beynimden gecenler.

Gecenlerde Tugra yasitlarinda cocugu olup bir de yeni dogum yapan komsuma hayirliya gittim.  Ben gittigimde uyuyorlardi, biri uyandi hoop oburu de pesinden. Oglu kiskandigi icin onun yaninda bebegi rahat rahat kucagina alamiyormus. Bebegin gazi vardi, ben aldim kucagima, sonra kendimi onun yerine koydum, bana bir afakanlar basti.

Tugra'ya kardes istiyorum o kesin, ama cesaretim yok, surekli bahane uyduruyorum. Olur da tek cocukla yetinirsem ilerde pisman olacagimi da biliyorum. Artik hayirlisi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder