6 Eylül 2011 Salı

Tugra'nin annesi tatilde

5 Eylul Amerika'da isci bayrami olarak kutlaniyor. Bir suredir yogun bir sekilde Tugra ile ilgilendigimi, sinirlerimin de gerilmeye basladigini fark edip kendime vakit ayirmaya karar verdim bugun. Serdar'a da dedim "Ben bugun tatil yapicam ona gore". Serdar da "Tabii canim, bugun senin bayramin, iscinin emekcinin bayrami" dedi ve bu fikrimi destekledi sagolsun.


Tatil dediysek de sabah kahvaltiyi hazirladim, bulasiklari yikadim, Tugra'ya yemek yaptim gayet. Yari tatil diyelim. Tugra'yi oglen babasi uyuttu. Ama o uyuturken bile gidip kendim uyutayim istedim. Bendeki de bir anormallik sanirsam. Herseyi halledeyim sonra kendime vakit ayirayim istiyorum. Sanki Serdar benim yerime Tugra ile ilgili bir isi yapinca icim rahat etmiyor. Tugra oglen uykusunu uyurken ben de Tugra'nin Ozlem Ablasi ile alisveris merkezine gittim. Hicbirsey almadim, oyle bos bos dolandim, rujlari farlari denedim, parfumlerin kokusuna baktim. O bile iyi geldi.

Sonra eve dondum, Tugra uyanmisti. Beni gorunce cok sevindi. Ben yeniden sarj modunda oldugum ve Tugra'yi o iki saat icinde bile ozledigim icin doya doya sevdim oglumu ve arayi kapattim. Evde olunca tatile yine ara vermek durumuda kaldim tabii ki. Tugra'ya yemek hazirladim, tekrar bulasiklari yikadim. Tugra ile biraz daha oyun oynadim. Aksam ogununu de yedirdikten sonra tekrar fiydim. Bu sefer kizkiza sohbet etmeye gittik Ozlemle. Kocalarimizi cekistirdik :), ondan bundan konustuk, rahatladik.

Eve geldigimde Tugra uyumustu. Serdarin dedigine gore "Anne gelcek anne gelcek" diyerek uyumus kuzu. e tabii acisini gece cikardi sagolsun. Normalden cok daha erken uyandi gece, beni yanina cagirdi ve yanagimi seve seve bir hal oldu, tam donuyor uyuyacak, bir eli arkada ben orda miyim diye yokluyor. Cok zor uykuya gecti tekrar. Canim oglum ozlemis annesini.

Yine de cok iyi geldi tatil bana. Bundan sonra haftalik izin kullanmaya karar verdim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder