5 Ağustos 2011 Cuma

Hatirla sevgili mucizesi (!)

Tarih 14 Subat 2010, Tugra 6 aylik. Biz 14 Subat vesilesi ile kari koca bir kacamak yapalim dedik. Tugra'nin babaannesi geldi, Tugris'e bakmaya. Kacamak dedigim de Park Caddesi'ndeki Kitir'da kokorec yemek. Biz yokken babaannesi de Tugra ile sevgiler gununu basbasa kutladi. Babaannesi o zaman Tugra'ya "Hatirla Sevgili"yi soylemis, beraber dans etmisler. Tugris de mest olmus.

Derken ben Hatirla Sevgili sarkisini Tugra'nin ninnisi haline getirdim. Aradan uzun zaman gecti. Birgun Tugra parkta dustu. Bir turlu de sakinlesmedi. Ben de ne yapsam da sakinlestirsem diye dusunurken Hatirla Sevgili'yi soylemeye basladim. Bir anda susuverdi. Simdilerde huysuzsa, cani aciyorsa, "Anne sole" diyor, ben basliyorum soylemeye. Tugra sakinlesiyor.

Ama iyi mi ettim bilemiyorum. En son ateslendiginde cok huysuzdu. Uyanikken hatirla sevgili, uyuturken hatirla sevgili, gunde kac defa basa sarip soyledim hatirlamiyorum.

Diger taraftan yaz tatilinin uyku duzenimizi bozmus olmasi da hatirla sevgiliden pacayi siyiramamamiza neden oldu. Cunku Tugra otellerde koca yatakta tek basina uykuya gecemiyordu. E haliyle ben yaninda hatirla sevgiliyi soyleyerek uyutuyordum. Anlayacaginizi benim sitkim siyrildi, ama Tugra'nin hala favorisi. Bilemedim ne yaacagiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder