17 Ağustos 2011 Çarşamba

Iyiki dogdun Tugra

2 sene once dogum sancilarim geldiginde cok mutlu olmustum, artik sana kavusuyorum diye. Sen dogup da seni bana gosterdiklerinde bir pamuk yumagi gibiydin ayni, cipil cipil bana bakiyordun. 'Canim kuzum benim, ne tatli seysin sen' diye sevmistim seni. O ani hic unutmuyorum, hicbir zaman da unutmayacagim.


Sonra buyumeye basladin, ilk gulusun, ilk 'agu gugu' diyisin', ilk elimi tutusun, ilk oyuncagini tutusun, ilk kelimelerin, ilk emeklemen, ilk adimin...Sanki uzuuun zaman onceydi gibi geliyor bazen bana. Sen daha iki yasindasin ama sanki cok uzun zamandan beri hayatimdaydin. Babanla tanistigimda da boyle gelmisti, neden bilmem.

Cok sevdim seni Tugrisim, cok da seviyorum. Bir anne cocugunu ne kadar cok severse, sanki ben ondan da daha cok seviyorum seni. Artik kendi mutlulugum degil senin mutlulugun onemli benim icin. Arada kendimi de mutlu ediyorum merak etme. Ama senin gulusunu gormek, sevincten heyecanlanisi gormek benim icin dunyaya bedel biliyor musun? Daha bilmiyorsun buyuk ihtimalle. Annem hep 'anne olunca anlayacaksin beni' derdi. Ne kadar hakliymis. Meger ne kadar cok sevmis, ne kadar cok emek vermis bana.

 Artik kosuyorsun, konusuyorsun, isteklerin var, benimle sohbet etmeyi cok seviyorsun. Oglen uykularini sevmiyorsun. "Anne uyumayalim, konusalim beyabey"  diyorsun bana. Oglen uykusundan uyandiktan sonra bana sarilip mayismayi cok seviyorsun. Bazen "Cok seviyoyum seni" diyorsun ve beni aglatiyorsun. Surekli oyun oynamak istiyorsun. En sevdigin seyler topla oynamak, trenle oynamak, boyama yapmak, buldugun su birikintilerine tas atmak, "bir iki uc" diye sayip kucucuk salonumuzda bir oraya bir buraya kosturmak, o da yetmezmis gibi beni ve babani da pesinden kosturmak, her daim adda gitmek, mumkunse hic eve girmemek, Peppa Pig seyretmek, banyoda oyuncaklarini yikamak, kendine nemlendirici krem surmek, kitap okumak...

Simdi artik minik bebegim degilsin, iki yasinda bir cocuk oldun. Ama bil ki, 20 yasina da gelsen 40 yasina da sen benim gozumde hep minik bebegim olarak kalacaksin. Seni cok seviyorum canim oglum. Iyi ki dogdun. Hep saglikli ve mutlu ol.

2 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsun Tuğracığım! Berrak bir an önce gelin çok özlendiniz! :) (Gelince risk oynayalımmı? :p )

    YanıtlaSil
  2. Biz de sizi cok ozledik Oguzcum. Valla bir gelelim herseyi yapariz, saklambac da oynayalim Bayramoglu'nda, Tugra da katilsin aramiza :)

    YanıtlaSil